پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 205107
دبير ستاد بيست و هفتمين سالگرد ارتحال ملکوتي امام خميني (ره) در شهرستان فارسان:
ازاين شهرستان بيش از450 نفر به مرقد مطهر امام خميني (ره) اعزام خواهند شد
تاریخ انتشار : 1395/03/11
نمایش : 1079
دبير ستاد بيست و هفتمين سالگرد ارتحال ملکوتي امام خميني (ره) در شهرستان فارسان از اعزام بيش از 450 نفر از بسيجيان خواهر و برادر و آحاد مختلف مردم شهرستان فارسان به مراسم ارتحال ملکوتي امام خميني (ره) خبر داد .
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، همزمان با فرا رسيدن بيست و هفتمين سالگرد ارتحال ملکوتي امام خميني (ره)  بنيانگزار جمهوري اسلامي ايران ، بيش از 450 نفر از بسيجيان  خواهر و برادر و آحاد مختلف مردم در قالب 12 کاروان در روز پنج شنبه 13 خرداد 1395 با بدرقه جمعي از مسئولين ادارات دولتي ، غير دولتي ، نظامي و انتظامي و امام جمعه محترم شهرستان فارسان و اقشار مختلف مردم از مقابل ميدان دفاع مقدس فارسان عازم  مرقد مطهر و منور  امام راحل (ره) خواهند شد .
 
فرشيد اميريان در ادامه  گفت :حضور منسجم  در سخنراني  مقام معظم رهبري  (مد ظلله العالي ) و زيارت مرقد مطهر امام خميني (ره)و برگزاري نوحه سرايي ومداحي  توسط مداحان و ذاکران اهل بيت عصمت و طهارت و برگزاري مسابقات فرهنگي  توسط رابطين فرهنگي مستقر در اتوبوس ها ، از جمله برنامه هايي هستند که  براي زائرين اعزامي در نظر گرفته شده است .

سيد محمد ميربد، رئيس تبليغات اسلامي فارسان،گفت: براي هر يک از اتوبوس هاي برادران اعزامي يک مبلغ و براي اتوبوس خواهران يک مبلغه در نظر گرفته شده است و علاوه بر آن براي هر يک از زائران اعزامي يک بسته فرهنگي پيش بيني شده است.
 
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html